2012-05-08

Going wild with the camera




Det finns ett jätte fint träd en liten bit bort från mig så jag och älskling tog och en enormt långsam promenad(jag är sjuk) så jag kunde fota det. Tänkte göra det förra året men när jag väl var där var alla bladen borta, haha.
Ända sedan jag skaffade instagram så har jag blivit urusel på att blogga, och det ber jag om ursäkt för. Så om du börja följ mig på instagram för där lägger jag upp flera bilder dagligen, byfriidha heter jag där. Har egentligen inte så mycket att blogga om nuförtiden för som ni säkert redan vet så börjar man få en massa läxor nu sådär innan sommarlovet, och det går all min tid åt till i princip att göra alla dessa uppgifter. Förstår faktiskt inte varför alla lärare ska ge så stora uppgifter nu i slutet varför inte sprida ut det på hela året? Men det är väll en fråga man aldrig kommer att få ett riktigt bra svar på..
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar