2012-05-20

I'm feeling great I'm feeling awesome


Fick en beställning på två armband häromdagen som jag gjorde idag, blev verkligen jätte nöjd ^^ Smyckes försäljningen har börjat öka nu vilket jag tycker är superkul. Att lixom få känna att folk gillar det man gör, det är jätte roligt. Så om ni vill köpa något smycke så är det bara att hojta. 
- Alla smycken kommer i små gulliga påsar 

Nu så har blogg lusten kommit tillbaka vilket jag känner kanske är rätt dumt eftersom att nu i veckan måste jag verkligen jobba röva av mig, har dock bara två uppgifter kvar men sen har  jag nationella i matte så det måste jag plugga på och då kände jag att jag kanske ska bli klar med dessa två uppgifter. Nog om det nu.. 

Nu i helgen (lördag till söndag) har jag varit på 4H på den årliga ledarutbildningen, lite drygt att man behöver gå på den varje år men det är bara att bita i det sura äpplet så att säga. Nu är jag då utbildad för ännu en sommar på 4H som ledare. Har två veckors jobb där i sommar och sen 3 veckor på kommunen tror jag att det var så det blir super, jobbar nästan hela juli, awesome!

Tänkte gå och städa i kvartersgården nu och sen damma här hemma. Sen tänkte jag gå och ta mig en välförtjänt dusch, hejja mig!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar